OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. OP ryhmässä työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista. Haemme asiakkaallemme OP Asiakaspalvelut Oy:lle Contact Centeriin, Helsinkiin, Asiakasneuvojia
Tehtävänä on henkilöasiakkaiden pankkipalveluiden kokonaisvaltainen asiakaspalvelu ja myynti monikanavaisesti. Ohjaat ja neuvot asiakkaita päivittäisten pankkipalveluiden saralla, kartoitat asiakkaan tarpeet ja tuotat asiakkaalle ylivertaista palvelukokemusta. Haluat kasvaa ja kehittyä kanssamme asiakaspalvelun ammattilaiseksi nopeasti muuttuvalla toimialalla.
Millainen osaaja istuu joukkoomme?
– Olet kartuttanut kokemusta asiakaspalvelutyöstä
– Sinulla on tuloksellinen työote
– Haluat työskennellä monikanavaisessa asiakaspalvelussa
– Vuorovaikutustaidot ovat vahvuutesi
– Olet oppinut digiajan tietoteknisiä taitoja
– Suomen kielen erinomainen taito
Opsetissa työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa. Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyväksyttyä terveystarkastusta, joka sisältää myös huumausainetestauksen.
Tarjoamme sinulle työtehtävän, jossa pääset kasvamaan pankkialan ammattilaiseksi kanssamme. Työskentelet osana asiantuntevaa tiimiä, joka tukee työssä kehittymistäsi. Korkeatasoiset työtilat sijaitsevat Helsingin Vallilassa ja henkilöstöetumme tukevat hyvinvointiasi. Työ alkaa 1.3.2019 ja määräaikainen vuokratyösuhde solmitaan Opset Oy:n kanssa 31.12.2019 saakka. Työsuhde on kokoaikainen, 37,5 h/vko.
Kiinnostuitko?
Haethan paikkaa oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä haastattelemme ja teemme valintoja jo ennen hakuajan päättymistä. Hakuaika päättyy 22.2.2019. Lisätietoa opset.rekrytointi@op.fi |