tribedo tribedo

Asiakaspalvelija OP:n mobiilimaksamisen asiakastukeen Ouluun

OP Ryhmä on maksamisen pitkäaikainen ja vakaa asiantuntija ja yksi heidän asiantuntijuuden osa-alueista on kehittää mobiilimaksamisen ratkaisuja juuri tähän päivään. Pivo on OP:n kehittämä kotimainen mobiilimaksamisen sovellus kaikkien pankkien asiakkaille, jolla voi maksaa verkkokaupoissa, kaverille tai kassalla kätevästi matkapuhelimella.

Haemme nyt OP:lle Asiakaspalvelijaa Ouluun vastaamaan Pivon asiakaspalvelusta. Tehtävässä työskennellään osana 3-portaista asiakaspalvelumallia, jossa hakemanne henkilö toimii tärkeässä roolissa 1-tason asiakaspalvelun sekä 3-tason haastavampien ongelmanratkaisutilanteiden välissä. Päivittäisessä työssäsi tuet 1-tason asiakaspalvelua ongelmatilanteissa. Sinulle voi tulla selvitettäväksi ja ratkaistavaksi tuotantoon liittyviä vikatilanteita, jolloin tehtävänäsi on koordinoida toimenpiteet liiketoiminnan jatkuvuuden mahdollistamiseksi. Ohjeistat 1-tason asiakaspalvelua sekä viestit ja koulutat heitä esimerkiksi lanseerauksiin ja bugikorjauksiin liittyen.

Osa asiakkaiden ongelmatilanteista ovat sellaisia, jotka pystyt omalla ammattitaidollasi ratkaisemaan. Toisinaan kyseessä voi olla vikatilanne, joka vaatii yhteistyötä 3-tason teknisen tiimin kanssa. Tärkein tehtäväsi on ammattimainen ja ystävällinen asiakasyhteydenpito ongelmanratkaisun aikana. Tässä tehtävässä pääset lisäksi näkemään, miten OP:lla kehitetään mobiilimaksamisen edelläkävijä sovellusta ja sinä saat toimia osana sisäisiä kehitysprojekteja asiakaspalvelun asiantuntijan roolissa.

Tässä työssä kaikki lähtee halusta auttaa ihmisiä ja vastata heitä askarruttaviin kysymyksiin, joka voi loppujen lopuksi johtaa vaikkapa koodissa olevan bugin korjaamiseen yhdessä testaajien ja kehittäjien kanssa. Sinua motivoi tyytyväiset asiakkaat sekä se, että oman työsi kautta sinulla on mahdollisuus vaikuttaa mobiilisovelluksen kehittymiseen yhä paremmaksi. Omaat erinomaiset ongelmanratkaisu- ja organisointitaidot, joita hyödynnät tilanteissa, joissa kukaan ei tiedä vastausta tai valmista ratkaisua, vaan asiaa lähdetään sinun luotsaamana ratkaisemaan. Sinulla on taito tehdä töitä itsenäisesti ja vastuullisesti sekä omaat rohkeutta, aloitteellisuutta ja innovatiivisia ajatuksia, kun alat rakentaa asiakaspalvelun roolista omaa valtakuntaasi. Viestit selkeästi kirjallisesti ja suullisesti sekä suomen että englannin kielellä. Viestintään liittyy tärkeänä osana kyky jakaa ja pyytää tietoja. Kuuntelet tarkkaan asiakkaan tai 1-tason asiakaspalvelun palautetta, esität tarpeen vaatiessa tarkentavia lisäkysymyksiä ja jaat sen eteenpäin kehitystiimille. Sukkuloit ketterästi viestinviejän ja -tuojan roolissa asiakastukiketjun molempiin suuntiin.

Tähän tehtävään sopiva koulutustausta voi olla esimerkiksi tietojenkäsittelyn ja datanomin tutkinto. Toisaalta voit olla asiakaspalvelun ammattilainen ja omaat kiinnostuksen kehittyvää teknologiaa kohtaan sekä harrastuneisuutta ja ymmärrystä jopa ohjelmoinnin perusteista. Tärkeintä on kuitenkin omatoiminen ja utelias asenteesi, joilla pääset hyvin tehtävässä alkuun. Kuulemme mielellämme hyviä esimerkkejä työuraltasi, miten olet ottanut haltuun jonkun teknisen ongelmanratkaisutilanteen!

Tämä rooli tarjoaa sinulle vaikutusmahdollisuuksia omaa kehitystäsi ajatellen sekä näköalanpaikan asiakaskeskeiseen teknologiakehittämiseen. Työnkuva itsessään on jo huippu juttu, mutta mukana tulee myös huipputiimi, joka odottaa sinua jo joukkoonsa! Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työpaikka sijaitsee Linnanmaan Teknologiakylässä Elektroniikkatiellä. Etätyö antaa sinulle mahdollisuuden työskennellä välillä vaikka kotitoimistolta.

Työsuhde solmitaan Opsetin kanssa. Opset tarjoaa työntekijöilleen loistavat henkilöstöedut: kattavan työterveyshuollon, vakuutukset, lounasedun sekä ePassin käytettäväksi esimerkiksi liikuntapalveluihin tai kulttuuriin.

Tiedoksi, että valittavalta osaajalta tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

Juttelemme mielellämme kanssasi lisää!

Opsetin rekrytoija Tuija Ryynänen vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi hakuaikana. Tuijan tavoitat puhelinnumerosta 050 595 5024 arkisin klo. 8-16 välillä.

Hae paikkaa

AVOIN TYÖPAIKKA TIIVISTETTYNÄ

Nimike: Asiakaspalvelija OP:n mobiilimaksamisen asiakastukeen Ouluun
Sijainti: Oulu
Toimeksiantaja: OP Agile
Työ alkaa: Huhtikuussa 2019
Työsuhde: Vakituinen
Työaika: Kokoaikainen
Haku alkoi: 15.03.2019
Haku päättyy: 31.03.2019


Tribedo on OP:n ja Bravedo Oy:n yhteisomistusyritys, aiemmalta nimeltään Opset.  Vaikka nimemme on uusi, olemme tukeneet asiakkaamme OP:n menestystä toimisto- ja asiantuntijapalveluilla jo vuodesta 2001.  Alkuvuosista olemme ponnistaneet pitkälle: vuonna 2020 liikevaihtomme oli noin 38 miljoonaa euroa.

Tänään meillä työskentelee noin 800 tribedolaista, mm. asiakaspalvelu-,  IT-,  talouspalvelu-, toimistotyö sekä  asiantuntijatehtävissä ympäri maan. Toimipisteemme palvelevat Helsingissä, Tampereella, Kuopiossa, Joensuussa sekä Oulussa.

Meillä henkilöstö arvostaa erityisesti toimivaa työyhteisöä ja hyvää ilmapiiriä, työtehtävien mielekkyyttä ja monipuolisuutta, sekä työn joustavuutta ja kehittymismahdollisuuksia. Olipa kyse asiakkaan tai työntekijän tavoitteiden saavuttamisesta, meillä menestys rakennetaan aina yhdessä.

Avoimet työpaikat

Katso kaikki