Back office -asiantuntija
Haemme Helsinkiin määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen OP Asiakaspalvelut Oy:lle, Arvopaperipalveluihin
Back office -asiantuntijaa
Tehtävät
Arvopaperipalveluiden yksikössä tuotetaan palveluita OPn Varallisuudenhoidolle. Back office -asiantuntijana tehtäviisi kuuluu:
- Sijoitusrahastojen päivittäinen arvonlaskenta
- Arvopaperi- ja johdannaiskauppojen valvonta, täsmäytykset sekä omaisuuden täsmäytys
- Maksuliikenteestä huolehtiminen sekä likviditeetin hallinta
- Yhtiötapahtumien ja muun sijoitusomaisuuden eri salkkutapahtumien valvonta ja ylläpito
- Päivittäinen yhteistyö kotimaisten sekä ulkomaisten yhteistyökumppaneiden kanssa
Back office -asiantuntijana olet tärkeässä asemassa luotettavan ja onnistuneen asiantuntijatyön toteuttamisessa. Työ on osin hyvin itsenäistä ja harkintaa vaativaa, mutta ympärilläsi ja tukenasi on asiantunteva tiimi ja tarkoin määritellyt prosessit toimintaohjeineen.
Odotamme
Toivomme sinulta seuraavia asioita:
- Periksiantamatonta otetta
- Hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
- Halua tuottaa tehokkaasti ja laadukkaasti ylivertaisia asiakaskokemuksia
- Kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä
- Digiajan teknisiä taitoja
- Kokemusta rahoitusalasta
- Tarkkuutta ja huolellisuutta
- Englanninkielentaito on edellytys tehtävään.
Kaupallinen koulutustausta katsotaan eduksi.
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietojesi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Tarjoamme kattavan perehdytyksen työhön, työnohjauksen sekä tukea tiimin muilta asiantuntijoilta ja esimieheltä. Tarjoamme kokoaikaisen (37,5 h/vko) määräaikaisen vuokratyösuhteen 30.9.2018 asti. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Hakuaika tehtävään päättyy 17.2.2018 mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.