Back office -toimihenkilö
Etsimme asiakkaallemme OP Varallisuudenhoito palveluille Helsinkiin määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen
Back office –toimihenkilöä
Tehtävät
Back Office-toimihenkilö toteuttaa OP-Private -asiakkaiden palveluun kuuluvia back office-tehtäviä sekä muita erikseen sovittuja varallisuudenhoidon asiakkaiden palveluun kuuluvia tukipalveluita itsenäisesti, monipuolisesti ja tuloksellisesti.
Back office -toimihenkilön konkreettisia työtehtäviä ovat esimerkiksi:
– OP-Private sopimuksiin liittyvät tehtävät ja asiakassalkkujen perustaminen- Varojen allokoinnit sekä salkkujen ylläpito ja laskutus sopimusten perusteella
– Sijoitustoimeksiantojen ja asiakassalkkujen allokaatiomuutosten toteutus sekä erilaiset täsmäytykset, raportoinnit ja muut erikseen sovittavat taustatyötehtävät
– Asiakaspalvelu kaikissa kanavissa
Odotamme
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Työ edellyttää arvopaperialueen hyvää osaamista sekä OP-Private back office-työkokemusta tai vastaavaa kokemusta
- Käytössä olevien järjestelmien (esim. Salkku, Omaisuudenhoito, Osake- ja JVK-kaupankäynti, Rahastojärjestelmä, Pääomajärjestelyt) hallintaa
- Hyviä organisointitaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta sekä omatoimista työotetta
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi)
- Sijoituspalvelututkinto (APV I) tai muu vastaava tutkinto luetaan eduksi
- Ruotsin ja englannin kielen taito luetaan eduksi
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Määräaikaisen vuokratyösuhteen ajalle 5.3.-30.9.2018. Työaika on 37,5 h/vko ja työsopimus tehdään Opset Oy:n kanssa.
Kiinnostuitko? Hae alla olevan linkin kautta heti, kuitenkin viimeistään 26.2.2018 mennessä, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. Huomioithan, että hakuaikaa on jatkettu.