Back office –toimihenkilöitä Helsinkiin
Etsimme asiakkaallemme OP Varallisuudenhoidon palveluille Helsinkiin määräaikaisiin vuokratyösuhteisiin
Back office –toimihenkilöitä
Tehtävät
Back Office-toimihenkilö toteuttaa OP-Private -asiakkaiden palveluun kuuluvia back office-tehtäviä sekä muita erikseen sovittuja varallisuudenhoidon asiakkaiden palveluun kuuluvia tukipalveluita itsenäisesti, monipuolisesti ja tuloksellisesti.
Back office -toimihenkilön konkreettisia työtehtäviä ovat esimerkiksi: – OP-Private sopimuksiin liittyvät tehtävät ja asiakassalkkujen perustaminen – Varojen allokoinnit sekä salkkujen ylläpito ja laskutus sopimusten perusteella – Sijoitustoimeksiantojen ja asiakassalkkujen allokaatiomuutosten toteutus sekä erilaiset täsmäytykset, raportoinnit ja muut erikseen sovittavat taustatyötehtävät – Asiakaspalvelu kaikissa kanavissa
Odotamme
Työ edellyttää arvopaperialueen hyvää osaamista sekä OP-Private back office-työkokemusta tai vastaavaa kokemusta
Käytössä olevien järjestelmien (esim. Salkku, Omaisuudenhoito, Osake- ja JVK-kaupankäynti, Rahastojärjestelmä, Pääomajärjestelyt) hallintaa
Hyviä organisointitaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta sekä omatoimista työotetta
Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi)
Sijoituspalvelututkinto (APV I) tai muu vastaava tutkinto luetaan eduksi
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Määräaikainen vuokratyösuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Määräaikaisuus solmitaan 30.9.2018 asti. Työaika tehtävässä on kokoaikainen, 37,5 h/vko ja työsopimus tehdään Opset Oy:n kanssa.Ruotsin ja englannin kielen taito luetaan eduksi
Kiinnostuitko? Hae alla olevan linkin kautta heti, kuitenkin viimeistään 25.5.2018 (hakuaikaa jatkettu). Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme jo hakuajalla.