Back Office -työntekijä Helsinkiin
Haemme nyt OP Yrityspankille kokoaikaiseen ja määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen Helsinkiin
Back Office -työntekijää.
Tehtävät
Back Office -työntekijän tehtäviin kuuluvat asiantuntija-asiakaspalvelun avustavat tehtävät. Työtä tehdään puhelimitse ja sähköpostitse. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat avustavat reskontratyöt.
Odotamme
Toivomme sinulta kaupallista koulutusta ja kokemusta toimistotyöstä tai reskontranhoitotehtävistä. Arvostamme myös tarkkuutta, tiimityöskentelytaitoja, asiakaspalvelutaitoja, paineensietokykyä sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn.
Toivomme sinulla olevan ajanmukaiset IT-taidot ja niiden perusosaaminen (esimerkiksi MS Office -tuotteiden aktiivinen käyttö). Vaadimme tehtävässä suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Tarjoamme sinulle kokoaikaisen työn monipuolisissa asiakaspalvelu- ja reskontratehtävissä. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja määräaikainen työsuhde solmitaan vuoden 2018 loppuun asti.
Kiinnostuitko?
Jätä hakemuksesi alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 15.4.2018. Haethan tehtävää pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajalla.