CHAT-Asiakasneuvojia Tampereelle
Opset on OP Ryhmän pitkäaikainen kumppani ja tukee OP:n toimintoja monipuolisten tausta- ja asiakaspalvelutehtävien osalta.
Haemme nyt Tampereelle
CHAT-ASIAKASNEUVOJIA.
Työtehtävät
Työtehtäviin kuuluu asiakkaiden palveleminen chat-kanavan kautta OP:n vakuutusten verkkopalvelussa, sekä opastaminen ja selvittäminen vakuutuksiin ja korvauksiin liittyvissä asioissa. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat muu vakuutuspalveluihin liittyvä kokonaisvaltainen asiakaspalvelu, asiakkaiden tarpeiden kartoittaminen sekä heidän tilanteeseensa sopivien kokonaisratkaisuiden tarjoaminen. Palveluaikamme ovat laajat, joten työskentelemme myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Odotamme sinulta
Meillä viihdyt ja pärjäät positiivisella, tavoitteellisella ja asiakaslähtöisellä palveluasenteella! Sinulla on aito halu tarjota erinomaisia asiakaskokemuksia ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Lisäksi tietotekniset taitosi sekä kirjoitusnopeutesi ovat sujuvia.
Tarjoamme sinulle
Meillä saat laadukkaan ja kattavan perehdytyksen vakuutusalan monipuolisiin chat-asiakaspalvelutehtäviin. Valmennamme sinua jatkuvasti ja pidämme näin huolta, että osaamisesi kehittyy alati muuttuvassa finanssimaailmassa. Työyhteisössämme on todistetusti hyvä yhteishenki, tsemppaamme ja kannustamme toisiamme kehittymään asiakaskohtaamisten ammattilaisiksi. Tarjoamme myös työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut. Töitä on tarjolla toistaiseksi voimassaolevilla sopimuksilla kokoaikaisesti 37,5h/vko sekä osa-aikaisesti 15h/vko. Työt alkavat 4.5.2020.
Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistamme luottotiedot osana työhöntulotarkastusta.
Innostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi 13.4 mennessä alla olevan linkin kautta.
Lisätietoa tehtävästä antaa: Palvelupäällikkö Katja Rekonius, 040 185 8159 perjantaina 3.4. klo 14.30-15.30 ja keskiviikkona 8.4. klo 12.30-13.30.