Chat-asiakasneuvojia Tampereelle
Opset on OP Ryhmän pitkäaikainen kumppani ja tukee OP:n toimintoja monipuolisten tausta- ja asiakaspalvelutehtävien osalta.
Haemme nyt Opsetille Tampereelle uusia
Chat-asiakasneuvojia
vahvistamaan tiimimme palvelutuotantoa.
Työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden palveleminen chat-kanavan kautta Pohjola Vakuutuksen verkkopalvelussa, sekä opastaminen ja selvittäminen vakuutuksiin ja korvauksiin liittyvissä asioissa. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat muu vakuutuspalveluihin liittyvä kokonaisvaltainen asiakaspalvelu, asiakkaiden tarpeiden kartoittaminen sekä heidän tilanteeseensa sopivien kokonaisratkaisuiden tarjoaminen. Palveluaikamme ovat laajat, joten työskentelemme myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Meillä viihdyt ja pärjäät positiivisella, tavoitteellisella ja asiakaslähtöisellä palveluasenteella! Sinulla on aito halu tarjota erinomaisia asiakaskokemuksia ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Lisäksi tietotekniset taitosi sekä kirjoitusnopeutesi ovat sujuvia.
Meillä saat laadukkaan ja kattavan perehdytyksen vakuutusalan monipuolisiin chat-asiakaspalvelutehtäviin. Valmennamme sinua jatkuvasti ja pidämme näin huolta, että osaamisesi kehittyy alati muuttuvassa finanssimaailmassa. Työyhteisössämme on todistetusti hyvä yhteishenki, tsemppaamme ja kannustamme toisiamme kehittymään asiakaskohtaamisten ammattilaisiksi. Tarjoamme myös työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut. Töitä on tarjolla toistaiseksi voimassaolevilla sopimuksilla kokoaikaisesti 37,5h/vko sekä osa-aikaisesti 20h/vko. Työt alkavat 7.9.2020
Tehtävässä edellytetään erityistä luottamusta. Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastamme luottotiedot ja teetämme huumausainetestin.
Innostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi 26.8. mennessä alla olevan linkin kautta.
Lisätietoa tehtävästä antaa: Palveluesimies Teemu Mannila, 0504688303 keskiviikkona 19.8. klo 14.30-15.30 ja maanantaina 24.8. klo 14.30-15.30.