Chat-asiakasneuvojia Tampereelle
Opset on OP Ryhmän pitkäaikainen kumppani ja tukee OP:n toimintoja monipuolisissa tausta- ja asiakaspalvelutehtävissä.
Haemme nyt Tampereelle
Chat-asiakasneuvojia
Työtehtäviin kuuluu asiakkaiden palveleminen chat-kanavan kautta OP:n vakuutusten verkkopalvelussa, sekä opastaminen ja selvittäminen vakuutuksiin ja korvauksiin liittyvissä asioissa. Lisäksi työtehtäviin kuuluvat muu vakuutuspalveluihin liittyvä kokonaisvaltainen asiakaspalvelu, asiakkaiden tarpeiden kartoittaminen sekä heidän tilanteeseensa sopivien kokonaisratkaisuiden tarjoaminen.
Meillä viihdyt ja pärjäät positiivisella, tavoitteellisella ja asiakaslähtöisellä palveluasenteella! Sinulla on aito halu tarjota erinomaisia asiakaskokemuksia ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Lisäksi tietotekniset taitosi sekä kirjoitusnopeutesi ovat sujuvia.
Meillä saat laadukkaan ja kattavan perehdytyksen vakuutusalan monipuolisiin chat-asiakaspalvelutehtäviin. Valmennamme sinua jatkuvasti ja pidämme näin huolta, että osaamisesi kehittyy alati muuttuvassa finanssimaailmassa. Työyhteisössämme on todistetusti hyvä yhteishenki, tsemppaamme ja kannustamme toisiamme kehittymään asiakaskohtaamisten ammattilaisiksi. Tarjoamme myös työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut.
Työ alkaa sopimuksen mukaan tammi-helmikuussa 2020. Sopivan/sopivien henkilöiden löydyttyä voidaan sopia viikkotyöajasta joko osa-aikaisena (esim. 15, 22,5 tai 30 h/vko) tai kokoaikaisena (37,5 h/vko). Chat on auki tällä hetkellä ma-to klo 8-22, pe klo 8-20, la klo 10-18 ja su klo 11-19, joten työajat sijoittuvat näihin ajankohtiin. Aukioloaikoja muokataan tarvittaessa asiakaskäyttäytymisen perusteella.
Työsopimus on toistaiseksi voimassaoleva.
Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistamme luottotiedot.
Innostuitko tehtävästä? Hae tehtävää heti tai viimeistään 31.12.2019 alla olevan linkin kautta.
Lisätietoa tehtävästä antaa: Palvelupäällikkö Katja Rekonius, 040 185 8159 Soittoajat: tiistai 17.12. klo 12-13 ja maanantai 30.12. klo 14-15