HR-assistentti Helsinkiin
Ovatko henkilöstöhallinnon tehtävät mielestäsi asiakaspalvelua? Viihdytkö työssä, jossa ympärilläsi on tekemisen meininki?
Mikäli vastasit kyllä, voit olla hakemamme
HR-assistentti
Opsetin HR- ja hallintotiimi tuottaa laadukkaita sisäisiä palveluita Opsetin esimiehille ja Opsetlaisille. Tiimi hoitaa keskitetysti Opsetin henkilöstöhallinnollista tekemistä tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja luotettavasti. Haemme nyt asiakaslähtöistä ja toimeliasta tekijää tiimiämme täydentämään.
Tehtävät
HR-assistentin työtehtäviin kuuluu työsuhteen alkuun ja päättymiseen liittyviä hallinnollisia tehtäviä kuten henkilötietojen ylläpitoa, dokumenttien hallintaa, työtodistusten laatimista, henkilöstöraportointia sekä muita avustavia HR-tehtäviä. Tehtävään sisältyy myös taloushallinnon tehtäviä, kuten ostolaskujen käsittelyä.
Odotamme Sinulta
Aiempaa kokemusta ja osaamista erilaisista hallinnollisista tehtävistä, HR-järjestelmien käyttökokemuksen laskemme eduksi. Myös PowerPoint on hallussasi ja pyörität Excel-taulukoita näppärästi. Olet luotettava, tarkka ja oma-aloitteinen tiimityöskentelijä. Työotteeltasi olet palveluhenkinen, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja innostut monipuolisista assistentin työtehtävistä. Kiinnostuksen kohteenasi on erilaiset tilaisuus- ja tapahtumajärjestelyt. Sinulla on tehtävään soveltuva peruskoulutus.
Tarjoamme Sinulle
Tarjoamme monipuolisen tehtäväkokonaisuuden, mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta kehittyvässä toimintaympäristössä sekä mukavat työkaverit ja nuorekkaan työyhteisön työsuhde-etuineen.
HR-assistentin palkkaus määräytyy Kiinteistöpalvelualan toimihenkilöitä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti.
Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa HR-asiantuntija Lea Petäjäaho-Pekkanen ti 17.7 klo 13-15 tai ke 18.7 klo 9-11, puh 040 7039134 tai sähköpostitse lea.petajaaho-pekkanen@op.fi
Hae tehtävää lähetämällä hakemuksesi sähköpostilla HR-tiimin esimiehelle Annelle: anne.vainikka@op.fi