HR-assistentti Helsinkiin
Ovatko henkilöstöhallinnon tehtävät mielestäsi asiakaspalvelua? Viihdytkö työssä, jossa ympärilläsi on tekemisen meininki?
Mikäli vastasit kyllä, voit olla hakemamme HR-assistentti Opsetin HR- ja hallintotiimi tuottaa laadukkaita sisäisiä palveluita Opsetin esimiehille ja opsetlaisille. Tiimi hoitaa keskitetysti Opsetin henkilöstöhallinnollista tekemistä tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja luotettavasti. Haemme nyt asiakaslähtöistä ja toimeliasta tekijää tiimiämme täydentämään. Tehtävät HR-assistentin työtehtäviin kuuluu työsuhteen alkuun ja päättymiseen liittyviä hallinnollisia tehtäviä kuten henkilötietojen ylläpitoa, dokumenttien hallintaa, työtodistusten laatimista, henkilöstöraportointia sekä muita avustavia HR-tehtäviä. Tehtävään sisältyy myös taloushallinnon tehtäviä, kuten ostolaskujen käsittelyä. Odotamme Sinulta Aiempaa kokemusta ja osaamista erilaisista hallinnollisista tehtävistä, HR-järjestelmien käyttökokemuksen laskemme eduksi. Myös PowerPoint on hallussasi ja pyörität Excel-taulukoita näppärästi. Olet luotettava, tarkka ja oma-aloitteinen tiimityöskentelijä. Työotteeltasi olet palveluhenkinen, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja innostut monipuolisista assistentin työtehtävistä. Sinulla on tehtävään soveltuva peruskoulutus. Tarjoamme Sinulle Tarjoamme monipuolisen tehtäväkokonaisuuden ja mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta kehittyvässä toimintaympäristössä. Kattavan perehdytyksen ja työnohjauksen lisäksi pääset osaksi nuorekasta työyhteisöä työsuhde-etuineen. Kirsikkana kakun päällä saat mukavat työkaverit ja osaavan tiimin tuen tekemiseesi. Tehtävä on määräaikainen sijaisuus 31.3.2019 saakka, jonka jälkeen työsuhdetta voi olla mahdollista jatkaa. Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si tiimin esimiehelle Anne Vainikalle osoitteeseen anne.vainikka@op.fi. |