HR-assistentti Helsinkiin
Opsetin HR- ja hallintotiimi tuottaa laadukkaita sisäisiä palveluita Opsetin esimiehille ja opsetlaisille. Tiimi hoitaa keskitetysti Opsetin sisäistä henkilöstöhallinnollista tekemistä tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja luotettavasti.
Haemme tiimiimme
HR-assistenttia
Tehtävät
HR-assistentin työtehtäviin kuuluu työsuhteen alkuun ja päättymiseen liittyviä hallinnollisia tehtäviä kuten henkilötietojen ylläpitoa, dokumenttien hallintaa, työtodistusten laatimista, henkilöstöraportointia sekä muita avustavia HR-tehtäviä. Tehtävään sisältyy myös taloushallinnon tehtäviä, kuten ostolaskujen käsittelyä.
Odotamme Sinulta
Aiempaa kokemusta ja osaamista erilaisista hallinnollisista tehtävistä, HR-järjestelmien käyttökokemuksen laskemme eduksi. Myös PowerPoint on hallussasi ja pyörität Excel-taulukoita näppärästi. Olet ehdottoman luotettava ja tarkka, oma-aloitteinen, hyvä tiimityöskentelijä, työotteeltasi palveluhenkinen, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja innostut kaikista assistentin tehtävistä. Sinulla on tehtävään soveltuva peruskoulutus.
Tarjoamme Sinulle
Tarjoamme monipuolisen tehtäväkokonaisuuden, hyvän perehdytyksen kaikkiin tehtäviin ja mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta kehittyvässä toimintaympäristössä sekä nuorekkaan työyhteisön työsuhde-etuineen. Haluamme olla Paras Työpaikka Sinulle! Työ sopii tehtäväksi myös opiskeluun liittyvänä työharjoitteluna. Työsuhde on kokoaikainen ja määräaikainen 30.9.2018 asti. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Tiedot
Haku päättyy: 27.4.2018
Työ alkaa: Mahdollisimman pian
Työpaikan osoite: Toimipaikka sijaitsee Helsingissä Opsetin Elimäenkadun toimistossa
Työsuhde: Kokoaikainen (37,5 h/vko) ja määräaikainen 30.9.2018 asti. Työsuhteen jatko tämän jälkeen voi olla mahdollista.
Lisätietoja antaa: HR-tiimiesimies Anne Vainikka (anne.vainikka@op.fi, puh. 050 591 7289)
Muuta: HR-assistentin tehtävän palkkaus määräytyy Kiinteistöpalvelualan toimihenkilöitä koskevan työehtosopimuksen mukaisesti