Ostoassistentti OP Hankintapalveluille
Haemme määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen OP Hankintapalveluille Helsinkiin ostoassistenttia.
Tehtävät
Tehtävänäsi on toimia tilauksesta maksuun prosessin asiantuntijana. Olet mukana hallinnoimassa määriteltyjä tuote- ja palvelukohtaisia ostotilausprosesseja, huolehdit prosessien laadukkuudesta ja toimivuudesta prosessissa mukana olevien toimijoiden kanssa (mm. tilaajat, hyväksyjät, toimittajat, hankinta, ostolaskunkäsittely), tarvittavasta koulutuksesta, opastuksesta sekä asiakaspalvelusta.
Odotamme
Hakijalta odotamme 1-3 vuoden kokemusta hankinnan, oston, taloushallinnon ja/tai muiden palveluiden operatiivisiin prosesseihin liittyvistä tehtävistä. Lisäksi odotamme
- Kokemusta eri järjestelmien kanssa toimimisesta sekä intoa uusien järjestelmien opetteluun ja niiden kehittämiseen
- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja työskentelystä keskitetyssä palvelutuotantotiimissä
- Kykyä ja halua hallita yksityiskohdat mutta hahmottaa myös kokonaisuuksia
- Itsenäistä, oma-aloitteista sekä kehityshenkistä ja tuloshakuista työskentelyotetta
- Organisointi- ja paineensietokykyä
- Erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
- Sujuvia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
- Soveltuvaa tutkintoa (kaupallinen)
Tarjoamme haastavan ja mielenkiintoisen näköalapaikan ja tehtäväkentän OP-ryhmän hankinnassa. Asemapaikka sijaitsee Helsingin Vallilassa.
HUOM! Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan erityistä luottamusta, joten luottotietosi täytyy olla kunnossa.
Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus linkin kautta viimeistään 31.7.2017, muista liittää mukaan myös CV:si ja palkkatoiveesi.