Ostoassistentti
Haemme määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen OP Hankintapalveluille Helsinkiin
Ostoassistenttia
Tehtävät
Tehtävänäsi on toimia tilauksesta maksuun prosessin asiantuntijana. Olet mukana hallinnoimassa määriteltyjä tuote- ja palvelukohtaisia ostotilausprosesseja, huolehdit prosessien laadukkuudesta ja toimivuudesta prosessissa mukana olevien toimijoiden kanssa (mm. tilaajat, hyväksyjät, toimittajat, hankinta, ostolaskunkäsittely), tarvittavasta koulutuksesta, opastuksesta sekä asiakaspalvelusta.
Odotamme
Hakijalta odotamme 1-3 vuoden kokemusta hankinnan, oston, taloushallinnon ja/tai muiden palveluiden operatiivisiin prosesseihin liittyvistä tehtävistä. Lisäksi odotamme
– Kokemusta eri järjestelmien kanssa toimimisesta sekä intoa uusien järjestelmien opetteluun ja niiden kehittämiseen
– Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja työskentelystä keskitetyssä palvelutuotantotiimissä
– Kykyä ja halua hallita yksityiskohdat mutta hahmottaa myös kokonaisuuksia
– Itsenäistä, oma-aloitteista sekä kehityshenkistä ja tuloshakuista työskentelyotetta
– Organisointi- ja paineensietokykyä
– Erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
– Sujuvia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
– Soveltuvaa tutkintoa (kaupallinen)
Huom! Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan erityistä luottamusta, joten luottotietosi täytyy olla kunnossa.
Tarjoamme
Tarjoamme haastavan ja mielenkiintoisen näköalapaikan ja tehtäväkentän OP-ryhmän hankinnassa. Asemapaikka sijaitsee Helsingin Vallilassa. Tarjoamme kokoaikaisen työn määräaikaisena elokuun 2018 loppuun asti.
Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus viimeistään 6.10., muista liittää mukaan myös CV:si ja palkkatoiveesi.
Huomioithan, että hakuaikaa on jatkettu.