Ostolaskujen käsittelijä Helsinkiin
Opset on OP Ryhmän pitkäaikainen kumppani ja tukee Helsingissä OP:n toimintoja monipuolisten tausta- ja asiantuntijatehtävien osalta. Tiimeissämme toteutetaan mm. digitaalisen viestinnän, taloushallinnon sekä digitoinnin palvelukokonaisuuksia. Opsetin talouspalveluita on tuottamassa reilu 30 hengen osaava porukka, ja palveluihimme kuuluvat mm. ostoreskontran ja osakirjanpidon tehtävät, maksutoimeksiantojen käsittely, sekä matka- ja kululaskuihin liittyvät toiminnot.
Vahvistamme talouspalveluiden tiimiämme nyt osa-aikaisella ostolaskujen käsittelijällä.
Tässä tehtävässä tulet meille määräaikaiseen työsuhteeseen tiliöimään ostolaskuja. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta sujuvia tietoteknisiä taitoja, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä kykyä toimia annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arvostamme aikaisempaa työkokemusta ostolaskujen parista, oma-aloitteisuutta, tiimihenkisyyttä ja positiivista sekä tavoitteellista työskentelyotetta.
Tarjoamme sinulle arkipäiviin joustavasti sijoittuvaa osa-aikatyötä (20 h/vko) sekä hyvät mahdollisuudet kehittymiseen. Sinua odottavat modernit työkalut ja viihtyisät työtilat Helsingin Pitäjänmäessä, sekä kivat työkaverit ja yhdessä tekemisen meininki. Tarjoamme myös työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut.
Kyseessä on osa-aikainen ja määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Työt alkavat sopimuksen mukaan maaliskuussa 2021 ja työt kestävät helmikuuhun 2022 saakka.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää pikaisesti oheisen linkin kautta. Hakuaikamme päättyy 28.2.2021.
Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä Lauraan: laura.maunula@op.fi