Ostolaskujen käsittelijöitä Helsinkiin
Opset on OP Ryhmän pitkäaikainen kumppani ja tukee Helsingissä OP:n toimintoja monipuolisten tausta- ja asiantuntijatehtävien osalta. Tiimeissämme toteutetaan mm. digitaalisen viestinnän, taloushallinnon sekä digitoinnin palvelukokonaisuuksia. Opsetin talouspalveluita on tuottamassa noin 20 hengen osaava porukka, ja palveluihimme kuuluvat mm. ostoreskontran ja osakirjanpidon tehtävät, maksutoimeksiantojen käsittely, sekä matka- ja kululaskuihin liittyvät toiminnot.
Vahvistamme talouspalveluiden tiimiämme nyt osa-aikaisilla ostolaskujen käsittelijöillä.
Tässä tehtävässä tulet meille määräaikaiseen työsuhteeseen tiliöimään ostolaskuja. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta sujuvia tietoteknisiä taitoja, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä kykyä toimia annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arvostamme oma-aloitteisuutta, tiimihenkisyyttä ja positiivista sekä tavoitteellista työskentelyotetta. Aikaisempi työkokemusta ostolaskujen parista katsotaan eduksi, mutta asenne ratkaisee.
Työskentelemme arkipäivisin, pääasiassa etänä. Sinulla on hyvät mahdollisuudet kehittyä taloushallinnon työtehtävien parissa. Sinua odottavat modernit työkalut ja viihtyisät työtilat Helsingin Pitäjänmäessä, sekä kivat työkaverit ja yhdessä tekemisen meininki. Tarjoamme myös työhyvinvointia tukevat henkilöstöedut. Pääasiassa työskentelemme tällä hetkellä etänä.
Työt alkavat sopimuksen mukaan kesäkuussa 2021 ja työt kestävät 31.8.2021 saakka.
Työsopimus on osa-aikainen 20h/vko+lisätyö, jolloin viikon työtunnit vaihtelevat tilanteen mukaan 20h ja 37,5h välillä.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää pikaisesti oheisen linkin kautta. Hakuaikamme päättyy 25.5.2021.
Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä opset.rekrytointi@op.fi
Tehtävässä edellytetään erityistä luottamusta. Tehtävään valittavilta henkilöiltä tarkastamme luottotiedot ja teetämme huumausainetestin.