tribedo tribedo tribedo

Esittelyssä kahdet OP:n asiakkuuksien parissa työskentelevät kasvot

Julkaistu September 26, 2022

Tässä kirjoituksessa pääset tutustumaan hieman pintariipaisua syvemmälle kumppanuuspäällikköömme Lea Fabritiukseen ja hankejohtajaamme Mia Ypyään.

Esittelyssä kahdet OP:n asiakkuuksien parissa työskentelevät kasvot
YHTEISTYÖTÄ RATKAISUJA LUODEN

Lean työtausta koostuu moninaisista asiakaspalvelutehtävistä. Vankka osaaminen on karttunut kesätöiden myyntitehtävistä alkaen, erinäisissä asiakaspalvelutehtävissä lentokentällä, niin kuin operaatioiden esihenkilönäkin. Tribedo, silloinen Opset, sai Lean riveihinsä 9 vuotta sitten, josta vuodesta 2019 eteenpäin häneen on voinut tavata asiakkuuksien parissa. Kumppanuuspäällikön roolissa Lea tapaa OP:n kumppaneita monipuolisesti: pankinjohtajasta asiantuntijaan, product ownerista asiakkuuspäällikköön ja kaikkia eri finanssialan osaajia siltä väliltä.

Yhteistyö OP:laisten kanssa on mutkatonta, palkitsevaa ja miellyttävää. On ilo olla avuksi ja tuoda ratkaisuja kumppanin tarpeeseen. Ammattitaitoiset kollegat Tribedon organisaatiossa tukevat minua roolissani, ja arvostankin sitä, että yhteistyössä saamme rakennettua OP:lle sopivia ratkaisuja. Avoin keskustelukulttuuri OP:n kanssa sekä jakamamme asia, ratkaisukeskeisyys, takaavat lisäksi sen, että voin roolissani saada tukea myös OP:n kumppaneilta” kertoo Lea tyytyväisenä.

”Jatkuva palo työhön, oppimiseen ja kehittymiseen innostavat erilaisiin työtehtäviin”

Roolissaan Lea kokee pääsevänsä hyödyntämään vuosien kartuttamaa OP Ryhmän ja Tribedon tuntemustaan sekä verkostojaan niin, että hän pystyy osaltaan tukemaan Tribedon tavoitteiden saavuttamista. ”Asiakasarvon tuottaminen on kaiken toimintani lähtökohta unohtamatta inhimillisyyttä ja toisen kunnioittamista. Haluan kohdella muita niin kuin toivoisin itseäni kohdeltavan” tiivistää Lea ajatuksiaan toimintatavoistaan.

Tribedon ja OP:n yhteistyötä Lea kuvailisikin sanoilla strateginen, sujuvan toimiva sekä ratkaisukeskeisen kehittävä.

4 faktaa Leasta

  • Syntyperäinen helsinkiläinen, jolle perhe on tärkein asia elämässä
  • Peruselämän pilarit: luottamus ihmisiin ja itseensä, toisten kunnioittaminen ja toisista huolehtiminen
  • Nauttii suunnattomasti liikunnasta pyöräillen, lenkkeillen ja uiden. On myös naisten harrastejääkiekon Etelä- Suomen alueen kolminkertainen mestari
  • Suunnittelee jatko-opintoja joko lakiopintojen taikka yamk:n palvelumuotoilun parissa

 

TEKEMISTÄ YHTEISTEN TAVOITTEIDEN SAAVUTTAMISEKSI

Tribedon hankejohtajana toimiva Mia on saapunut taloon 9 vuotta sitten. Ennen nykyistä tehtäväänsä, Mia tuli taloon alun alkaen palveluesihenkilöksi käynnistämään talouspalveluiden palvelutuotantoa. Ura ennen Tribedoa koostui mm. toimista tilitoimistolla ja Finnairilla sekä tehtävistä muutosjohtamisen ja operatiivisen toiminnan johtamisen parissa.

”Työskentelen Tribedon Asiakkuuksien ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien organisaatiossa ja kuulun Tribedon johtoryhmään. Organisaatiossamme olemme sopineet vastuunjaosta OP:n liiketoiminnoittain, ja minä teen yhteistyötä mm. Pohjola Vakuutuksen, Talousrikollisuuden torjunnan, OP:n Talouden sekä K&T:n kanssa. Toimin myös tiiviissä yhteistyössä toisen omistajamme- Bravedo-yhteisön yritysten kanssa, kun kartoitamme ja tuotamme yhdessä palveluratkaisuja OP Ryhmälle” avaa Mia toimestaan.

Yhteistyö OP:n kanssa on Mian mukaan sujunut aina hyvin. ”Olen saanut tavata ison joukon OP:n kumppaneita, ja aina on tuntunut siltä, että asioita tehdään ja tavoitteita edistetään yhdessä. Olen saanut olla mukana perustamassa uusia palveluita OP:lle, ja ne ovat olleet hyvin jännittäviä hetkiä.”

Aikanaan OP:n laajentuessa kulkupalveluihin, Mia on ollut mukana pystyttämässä asiakaspalvelua mm. DriveNow-palvelulle. ”Siinä oli paljon oppimista ja uutta, todellinen tekemisen meininki. Yhteistyötä parhaimmillaan edusti myös Talousrikollisuuden torjunnan tueksi todella pikaisella aikataululla rakennettu ensimmäinen tutkintatiimi. Yhteinen tavoite ja päämäärä sekä todella asiantuntevat tekijät sekä OP:lla että Tribedolla hoitivat nämä startit erinomaisesti” muistelee Mia yhteistöistä OP:n kanssa.

”OP:n tukeminen OP:n vision saavuttamisessa strategisten painopisteiden kautta on toimintamme keskiössä”

OP kumppaneita Mia tapaa useita kertoja viikossa. Hänen mukaansa keskusteluissa rakennetaan yhteistä tulevaisuuden suuntaa ja ymmärrystä siitä, miten Tribedo voi toteuttaa parhaiten perustehtäväänsä, OP Ryhmän menestyksen tukemista, muuttuvassa ja moninaisessa ympäristössä.

”Olemme saaneet toisen omistajamme Bravedo-yhteisön ratkaisut osaksi palvelutarjoamaamme, ja nyt reilussa vuodessa Tribedo on saanut hurjasti lisää ammennettavaa OP:lle myös tästä yhteistyöstä”, kertoo Mia.

”Tribedo-OP yhteistyö on ainutlaatuista siitä näkökulmasta, että meillä on todellinen mahdollisuus yhdessä tarkastella, että millä osa-alueilla ja minkälaisin ratkaisuin OP menestystä tuetaan. Kuvailisin yhteistyötämme sanoilla luottamukseen perustuva, kehittävä ja monipuolinen” tiivistää Mia lopuksi.

4 faktaa Miasta
  • Asuu Klaukkalassa Nurmijärvellä, mutta syntynyt Helsingissä ja viettänyt siellä suurimman osan elämästään
  • Perheeseen kuuluu kaksi tytärtä ja aviomies sekä kissa
  • Vapaa-ajalla harrastaa ringetteä, lukee, mökkeilee ja tunnustelee, onko padel seuraava uusi harrastus. Pitää yhtenä harrastuksenaan myös pientä perheyritystään, joka tarjoaa paljon mahdollisuuksia oppia ja kehittyä
  • Valmistunut Helsingin yliopistosta filosofian maisteriksi ja muiden jatko-opintojen jatkoksi suorittaa paraikaa
    Executive MBA-opintoja


Tribedon asiakkuuspäivä: Arvoa asiakkaalle – Miten voin kehittää asiakaskohtaamisia?

Julkaistu November 24, 2022

Tästä kirjoituksesta pääset lukemaan 1.11. asiakkuuspäivänämme viimeisen teeman asiantuntijoiden kertomia asioita siitä, kuinka asiakaskohtaamisia on mahdollista kehittää asiakkaalle arvoa luoden.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Toimintaympäristö muuttuu – Miten vastaat osaamisen vahvistamisen tarpeeseen?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien toimintaympäristön muutoksista syntyviä osaamisen vahvistamisen tarpeita.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Näkemyksiä murroksesta – Millainen on vetovoimainen työnantaja?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien näkemyksiä murroksesta työnantajanäkökulmasta.
Lue lisää

Avoimet työpaikat

Katso kaikki