tribedo tribedo tribedo

Opset ja Haaga-Helia yhteistyöhön

Julkaistu October 17, 2016

Opset ja Haaga-Helia ovat solmineet partnerisopimuksen, joka lisää opiskelijoiden työ- ja harjoittelumahdollisuuksia. Osapuolet ovat innoissaan yhteistyön alkamisesta.

Opset ja Haaga-Helia yhteistyöhön

Opsetin toimitusjohtaja Tuula Laakso ja Haaga-Helian toimitusjohtaja-rehtori Teemu Kokko allekirjoittivat maanantaina 17.10. partnerisopimuksen, jonka myötä Opsetista tuli yksi Haaga-Helian mittavan partneriverkoston jäsenistä. Sopimuksen myötä Opset saa myös nimikkoluokan Haaga-Helian Pasilan toimipisteeseen.

Molemmat osapuolet ovat innoissaan yhteistyön alkamisesta. Haaga-Helia on 11 500 opiskelijan liike-elämän ja palveluelinkeinojen ammattikorkeakoulu, jolla on 3 toimipistettä Helsingissä ja lisäksi toimipisteet Porvoossa ja Vierumäellä. “Kartoitimme tarkasti mahdollisia yhteistyötahoja, ja Haaga-Helia oli ehdottomasti paras valinta”, totesi Opsetin henkilöstöpäällikkö Minna Tihula valinnan taustoja.

“Haaga-Helia tunnetaan ennen kaikkea hyvästä opetuksesta.”

Haaga-Helian ja Opsetin yhteistyö tarjoaa Haaga-Helian opiskelijoille uusia työllistymisväyliä ja harjoittelupaikkoja, sekä koululle uusia kehityshankkeita. “Haaga-Helia tunnetaan ennen kaikkea hyvästä opetuksesta”, kertoi oppilaitoksestaan ylpeä rehtori Kokko ja kiteytti allekirjoitustilaisuuden hengen oivallisesti: “Rakennamme täällä nuorten tulevaisuutta. ”

Opsetille sopimus tarjoaa oivan rekrytointikanavan sekä Opsetin että OPn tarpeisiin. Tärkeä on myös mahdollisuus osallistua alan koulutukseen ja kehitykseen. “Haaga-Helia on konseptoinut yritysyhteistyönsä erinomaisesti”, kiteytti Opsetin toimitusjohtaja Tuula Laakso sopimusta.

Osana partnerisopimusta Opset saa Haaga-Helian Pasilan oppilaitoksesta oman nimikkoluokan, jossa Opsetin värit tullaan jatkossa näkemään.


Tribedon asiakkuuspäivä: Arvoa asiakkaalle – Miten voin kehittää asiakaskohtaamisia?

Julkaistu November 24, 2022

Tästä kirjoituksesta pääset lukemaan 1.11. asiakkuuspäivänämme viimeisen teeman asiantuntijoiden kertomia asioita siitä, kuinka asiakaskohtaamisia on mahdollista kehittää asiakkaalle arvoa luoden.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Toimintaympäristö muuttuu – Miten vastaat osaamisen vahvistamisen tarpeeseen?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien toimintaympäristön muutoksista syntyviä osaamisen vahvistamisen tarpeita.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Näkemyksiä murroksesta – Millainen on vetovoimainen työnantaja?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien näkemyksiä murroksesta työnantajanäkökulmasta.
Lue lisää

Avoimet työpaikat

Katso kaikki