Asiakkuusasiantuntija Sääntelytehtävien tuki -palvelualueelle
Haemme nyt Tribedon Sääntelytehtävien tuki -palvelualueelle Asiakkuusasiantuntijaa kokoaikaiseen (37,5 h/vko) ja toistaiseksi voimassa olevaan työtehtävään. Työpisteesi sijaitsee Kuopiossa tai Joensuussa ja työsuhde alkaa sopimuksen mukaan 1.9.2025.
Asiakkuusasiantuntijan tehtävästä
Asiakkuusasiantuntijana tavoitteenasi on edistää ja tukea tiimin onnistumista omalla asiantuntija-alueellasi.
Työ jakautuu kahteen rooliin. Noin puolet työajasta työskentelet tiimissä tuotettavien palveluiden parissa itsenäisesti, monipuolisesti ja tuloksekkaasti. Tehtäviisi kuuluu normaalit työvaiheet toimihenkilötyön mukaisesti.
Toisen puolen työajastasi käytät asiantuntijatehtävään: tiimin kouluttamiseen, perehdyttämiseen ja substanssiosaamisen kehittämiseen. Tuot vahvan substanssiosaamisesi tiimin käyttöön suunnitellessasi koulutuksia ja perehdytyksiä yhdessä Team Leadin ja Service Area Managerin kanssa. Koordinoit koulutukset ja perehdytykset ja niiden toteutukset palvelualueella yhdessä kollegoidesi kanssa. Varmistat osaltasi, että toimihenkilöillä on ajantasaiset ohjeistukset ja toimintamallit muuttuvassa ympäristössä. Osallistut tarvittaessa OP:n kumppanipalavereihin.
Kehität aktiivisesti sekä omaa että tiimiläisten osaamista, roolissasi olet mukana varmistamassa laadukkaan asiakaskohtaamisen ja palvelun toteutumisen ja sen jatkuvan kehittämisen.
Työskentelemme joustavasti yhdistäen etä- ja lähityöskentelyä. Perehdytyksen ajan toivomme sinun työskentelevän kokoaikaisesti toimistolla. Tehtävä sisältää jonkin verran työmatkustusta myös muille Tribedon paikkakunnille.
Etsimämme osaaja
Rooli edellyttää vahvaa rahoituksen osaamista palvelualueen vaatimusten mukaisesti. Parhaat valmiudet rooliin antaa jo aikaisempi kokemus finanssialan työtehtävistä, eritoten vakuuksien käsittelyn ja vakuushallinnan parissa. Aikaisempi kokemus valvontatehtävistä tai vakuuksien hallinnasta on tehtävässä eduksesi. Sinulla voi olla aikaisempaa taustaa myös mm. perehdyttäjänä, kouluttajana tai valmentajana.
Omaat sujuvat vuorovaikutustaidot sekä viestinnälliset taidot. Tehtävässä vaadittu kielitaito määräytyy palvelualueen vaatimusten mukaisesti. Teet töitä itseohjautuen ja kykenet priorisoimaan sinulle annettuja työtehtäviä. Olet työssäsi tarkka ja pystyt jalkauttamaan kykyäsi yksityiskohtien huomioimiseen myös tiimille. Hahmotat ja hallitset kokonaisuuksia, kouluttaessasi pystyt kytkemään oman ja koko tiimin toiminnan osaksi laajempaa yhteistä tavoitetta. Työssäsi olet ratkaisukeskeinen ja pystyt tukemaan tiimin toimintoja kehitysmyönteisesti.
Mitä tarjoamme sinulle?
Asiakkuusasiantuntijana pääset kehittymään osaajana, saat uusia vastuualueita hoidettavaksesi, sekä pääset luomaan ja ideoimaan uusia toimintamalleja. Team Leadit sekä Service Area Manager tukevat sinua tehtävässäsi, lisäksi saat tehtävään kattavan perehdytyksen sekä tuen toisten kouluttamiseen ja perehdytykseen liittyen.
Tehtävän palkkaus on 2596 €/kk. Näiden lisäksi henkilökohtaiseen pätevyyteen ja työssä suoriutumiseen perustuva henkilökohtainen palkanosuus tulee osaksi palkkaa kuuden (6) kuukauden työskentelyn jälkeen.
Tribedo tarjoaa monipuolisesti työhyvinvointia tukevia henkilöstöetuja kuten työterveyspalvelut Mehiläisessä, Pohjolan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, ePassin lounasedun ja Flex-hyvinvointiedun sekä polkupyöräedun.
Olisiko tässä sinun seuraava uraloikkasi?
Seuraavaksi haluaisimme kuulla, miksi juuri sinä olisit paras valinta tähän tehtävään. Lähetä hakemuksesi liittämällä CV:si hakemuskirjeineen oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 20.7.2025. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Tehtävään valituilta henkilöiltä tarkastamme luottotiedot sekä teetämme huumausainetestauksen. Osana rekrytointiprosessia tarkastamme myös suosittelijat.
Kysyttävää?
Lisätietoja tehtävästä antaa Service Area Manager Joonas Korhonen, puh. 050 597 2735 tai sähköpostitse joonas.2.korhonen(at)op.fi.