Reskontranhoitaja
Haemme OP Asiakaspalvelut Oy:lle, Pankkitoiminnan palveluille Kuluttajarahoituksen liiketoiminnan tukeen Helsinkiin määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen
reskontranhoitajaa.
Tehtävät
Työtehtävät pitävät sisällään maksuliikenteeseen ja luottoreskontran täsmäytykseen liittyviä tehtäviä.
Edellytämme
Edellytämme hakijalta:
– kaupallisen alan koulutus (esim. opintojen loppuvaiheessa oleva taloushallinnon tradenomi)
– kielitaito: suomi ja englanti
– toimistoalan työkokemus
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan erityistä luottamusta, joten luottotietojesi täytyy olla kunnossa.
Odotamme
Toivomme hakijalta oma-aloitteisuutta, itsenäistä työotetta, tarkkuutta sekä erityisesti numerotarkkuutta. Toivomme myös sujuvia IT-taitoja ja osaamista etenkin Excelissä.
Eduksi katsomme kokemuksen taloushallinnon työtehtävistä.
Tarjoamme
Tarjoamme haastavan ja mielenkiintoisen työn taloushallinnon parissa. Työt alkavat mahdollisimman pian sopimuksen mukaan ja sopimus tehdään 30.4.2018 asti. Reskontranhoitajan tehtävä sopii hyvin opiskelijalle, sillä työ ajoittuu aamupäiville. Työskentely on joustavaa ja voi sijoittua esimerkiksi 3 tai 4 päivälle viikossa. Tuntimäärä tehtävässä on 15-37,5 h/vko. Työtä tehdään Helsingissä, Kaisaniemessä.
Hakuaika tehtävään päättyy 6.12.2017. Paikka täytetään kuitenkin heti sopivan henkilön löydyttyä, joten hae nyt!