tribedo tribedo tribedo

Tribedolle kärkisija suurten asiakaspalveluiden sarjassa Asiakkaan Ääni -indeksissä!

Julkaistu October 6, 2021

Bisnedon Asiakkaan Ääni -palkinnot jaetaan vuosittain parhaille asiakaspalveluille. Tulokset julkistettiin tänään 6.10.

Tribedolle kärkisija suurten asiakaspalveluiden sarjassa Asiakkaan Ääni -indeksissä!

Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan satojentuhansien asiakaspalautteiden pohjalta ja se korreloi NPS:n kanssa.

Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.

Tribedo voittoon

TOP5 suoriutujat isoissa (yli 100 hengen) asiakaspalveluissa ovat seuraavat:

Suuret asiakaspalvelut:

  1. Tribedo
  2. Equens Worldwide
  3. Pohjola Vakuutus
  4. Intrum
  5. OP

Yrityksemme tuki viime vuonna OP:n Vähittäispankin asiakaspalvelua mm. päivittäispalveluiden inboundissa sekä outboundissa ja tuotti Pohjola Vakuutukselle vakuutuspalveluihin liittyvää outbound-palvelua.

Pohjola Vakuutuksen sekä OP ryhmän keskitetyt palvelut sijoittuivat Asiakkaan Ääni-indeksissä kärkiviisikkoon suuret asiakaspalvelut sarjassa. Isoissa (yli 100 hengen) Pohjola Vakuutuksen Asiakaspalvelut sijoittuivat sijalle 3. ja Vähittäispankin Asiakaspalvelu sijalle 5.

Asiakkuusjohtaja Katri Väänänen kommentoi iloista onnistumistamme seuraavasti: ”Suurten yritysten sarjassa saatu 1. sija on meille erittäin merkittävä ja tärkeä saavutus. Palvelutuotantomme tärkein tavoite on tuottaa laadukasta palvelua OP Ryhmän eri liiketoiminnoille ja loppuasiakkaille.”

”Olemme panostaneet NPS-tulosten aktiiviseen seurantaan, millä on varmasti ollut merkittävä vaikutus onnistumiseen. Teemme jatkuvia toimenpiteitä lisätäksemme onnistumisia asiakaskontakteissa.”

Koko uutisen aiheesta löydät osoitteesta: Asiakkaan Ääni – Dun & Bradstreet (dnb.com)


Esittelyssä kahden johtoryhmäläisemme kasvot

Julkaistu June 28, 2022

Tässä kirjoituksessa pääset tutustumaan kahteen johtajaamme, Piiaan ja Miitriin. Lue mm. missä merkeissä heihin voi törmätä ja millaiset taustat osaajilta löytyy.
Lue lisää

Mitkä osa-alueet vaikuttavat yrityksen työnantajamielikuvaan?

Julkaistu May 25, 2022

Tässä 3-osaisessa sarjassa käymme läpi puheenvuoroja teemoittain, ja sitä mitä ne pitivät sisällään. Viimeisenä käsittelyssä teema markkinoinnin ja viestinnän nykypalveluista, tarjoomasta ja työnantajamielikuvasta sekä rekrytointimarkkinoinnista.
Lue lisää

Työelämä on murroksessa; työkaluja osaamisen, henkilöstöhankinnan ja -pysyvyyden varmistamiseksi

Julkaistu May 25, 2022

Kirjoitimme tämän 3-osaisen sarjan, joka käsittelee järjestämiemme asiakkuuspäivien monipuolisia puheenvuoroja teemoittain. Tämän kirjoituksen sisällöstä löydät otsikon mukaisen aihealueen.
Lue lisää

Avoimet työpaikat

Katso kaikki