tribedo tribedo tribedo

Tribedolle kärkisija suurten asiakaspalveluiden sarjassa Asiakkaan Ääni -indeksissä!

Julkaistu October 6, 2021

Bisnedon Asiakkaan Ääni -palkinnot jaetaan vuosittain parhaille asiakaspalveluille. Tulokset julkistettiin tänään 6.10.

Tribedolle kärkisija suurten asiakaspalveluiden sarjassa Asiakkaan Ääni -indeksissä!

Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan satojentuhansien asiakaspalautteiden pohjalta ja se korreloi NPS:n kanssa.

Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.

Tribedo voittoon

TOP5 suoriutujat isoissa (yli 100 hengen) asiakaspalveluissa ovat seuraavat:

Suuret asiakaspalvelut:

  1. Tribedo
  2. Equens Worldwide
  3. Pohjola Vakuutus
  4. Intrum
  5. OP

Yrityksemme tuki viime vuonna OP:n Vähittäispankin asiakaspalvelua mm. päivittäispalveluiden inboundissa sekä outboundissa ja tuotti Pohjola Vakuutukselle vakuutuspalveluihin liittyvää outbound-palvelua.

Pohjola Vakuutuksen sekä OP ryhmän keskitetyt palvelut sijoittuivat Asiakkaan Ääni-indeksissä kärkiviisikkoon suuret asiakaspalvelut sarjassa. Isoissa (yli 100 hengen) Pohjola Vakuutuksen Asiakaspalvelut sijoittuivat sijalle 3. ja Vähittäispankin Asiakaspalvelu sijalle 5.

Asiakkuusjohtaja Katri Väänänen kommentoi iloista onnistumistamme seuraavasti: ”Suurten yritysten sarjassa saatu 1. sija on meille erittäin merkittävä ja tärkeä saavutus. Palvelutuotantomme tärkein tavoite on tuottaa laadukasta palvelua OP Ryhmän eri liiketoiminnoille ja loppuasiakkaille.”

”Olemme panostaneet NPS-tulosten aktiiviseen seurantaan, millä on varmasti ollut merkittävä vaikutus onnistumiseen. Teemme jatkuvia toimenpiteitä lisätäksemme onnistumisia asiakaskontakteissa.”

Koko uutisen aiheesta löydät osoitteesta: Asiakkaan Ääni – Dun & Bradstreet (dnb.com)


Tribedon asiakkuuspäivä: Arvoa asiakkaalle – Miten voin kehittää asiakaskohtaamisia?

Julkaistu November 24, 2022

Tästä kirjoituksesta pääset lukemaan 1.11. asiakkuuspäivänämme viimeisen teeman asiantuntijoiden kertomia asioita siitä, kuinka asiakaskohtaamisia on mahdollista kehittää asiakkaalle arvoa luoden.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Toimintaympäristö muuttuu – Miten vastaat osaamisen vahvistamisen tarpeeseen?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien toimintaympäristön muutoksista syntyviä osaamisen vahvistamisen tarpeita.
Lue lisää

Tribedon asiakkuuspäivä: Näkemyksiä murroksesta – Millainen on vetovoimainen työnantaja?

Julkaistu November 24, 2022

Tämän vuoden keväällä aloitettu ’perinne’ sai jatkoa, kun vietimme asiakkuuspäivää uusin ajankohtaisin aihein. Lue mistä teemoista asiantuntijat kertoivat 1.11. koskien näkemyksiä murroksesta työnantajanäkökulmasta.
Lue lisää

Avoimet työpaikat

Katso kaikki