Tribedolle kärkisija suurten asiakaspalveluiden sarjassa Asiakkaan Ääni -indeksissä!

Bisnedon Asiakkaan Ääni -palkinnot jaetaan vuosittain parhaille asiakaspalveluille. Tulokset julkistettiin tänään 6.10.2021
Asiakkaan Ääni on indeksi, joka perustuu suomalaisten asiakkaiden antamiin asiakaspalautteisiin. Indeksi lasketaan satojentuhansien asiakaspalautteiden pohjalta ja se korreloi NPS:n kanssa.
Asiakkaan Ääni on tunnustus ja osoitus siitä, että laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat lähtökohtana yrityksen jokapäiväisessä työssä.
Tribedo voittoon
TOP5 suoriutujat isoissa (yli 100 hengen) asiakaspalveluissa ovat seuraavat:
Suuret asiakaspalvelut:
- Tribedo
- Equens Worldwide
- Pohjola Vakuutus
- Intrum
- OP
Yrityksemme tuki viime vuonna OP:n Vähittäispankin asiakaspalvelua mm. päivittäispalveluiden inboundissa sekä outboundissa ja tuotti Pohjola Vakuutukselle vakuutuspalveluihin liittyvää outbound-palvelua.
Pohjola Vakuutuksen sekä OP ryhmän keskitetyt palvelut sijoittuivat Asiakkaan Ääni-indeksissä kärkiviisikkoon suuret asiakaspalvelut sarjassa. Isoissa (yli 100 hengen) Pohjola Vakuutuksen Asiakaspalvelut sijoittuivat sijalle 3. ja Vähittäispankin Asiakaspalvelu sijalle 5.
Asiakkuusjohtaja Katri Väänänen kommentoi iloista onnistumistamme seuraavasti: ”Suurten yritysten sarjassa saatu 1. sija on meille erittäin merkittävä ja tärkeä saavutus. Palvelutuotantomme tärkein tavoite on tuottaa laadukasta palvelua OP Ryhmän eri liiketoiminnoille ja loppuasiakkaille.”
”Olemme panostaneet NPS-tulosten aktiiviseen seurantaan, millä on varmasti ollut merkittävä vaikutus onnistumiseen. Teemme jatkuvia toimenpiteitä lisätäksemme onnistumisia asiakaskontakteissa.”
