Hyppää sisältöön
Takaisin avoimiin työpaikkoihin

Back Office -osaajia Taustapalveluihin, Vakuuden hallinta ja valvontatehtävät, Oulu/Joensuu

Sijainti

Oulu, Joensuu

Haku päättyy

06.04.2025

Työsuhteen tyyppi

Kokoaikainen, toistaiseksi voimassa oleva työsuhde

Haku alkoi

10.03.2025

 

Haluatko ottaa seuraavan askeleen urallasi ja olla osana tavoitteellista sekä asiantuntevaa tiimiä?

Etsimme nyt Oulun ja Joensuun toimipisteillemme kunnianhimoisia ja ratkaisukeskeisiä Back Office -osaajia toistaiseksi voimassa oleviin ja kokoaikaisiin (37,5 h/vko) työsuhteisiin tukemaan taustapalveluiden prosesseja. Jos työskentelet itsenäisesti, hahmotat hyvin laajoja kokonaisuuksia ja sinulla on aito kiinnostus finanssialaan – saatat olla etsimämme henkilö!

Mitä työ pitää sisällään? Tehtävä sisältää vakuuden hallinnan tehtäviä ja valvontatehtäviä. Päivittäiset työtehtäväsi tarjoavat monipuolista tekemistä henkilö- ja yritysasiakkaiden taustatoiminnoissa, kuten erilaisten järjestelmien käytössä ja tietojen hallinnassa. Työaikasi on arkipäivisin klo 07:50–17:00 välisenä aikana – alkuun teemme töitä toimistolta käsin, jonka jälkeen osittainen etätyö on mahdollista. Työt tehtävässä alkavat toukokuun alkupuolella.

Mitä toivomme sinulta? Toivomme sinulta itsenäistä päätöksentekokykyä ja määrätietoista asennetta työhön. Arvostamme kykyäsi hahmottaa laajoja kokonaisuuksia ja intoa kehittyä finanssialan ammattilaisena. Toivomme myös, että sinulla on sujuvat viestintätaidot, olet näppärä järjestelmien käyttäjä sekä osaat hakea tietoa tehokkaasti – nämä ovat avainasemassa tehtävässä menestymiseen. Aikaisempi työkokemus finanssialalta, ennen kaikkea rahoituksen taustatehtävistä on hyödyllistä, mutta ei välttämätöntä, sillä tarjoamme perusteellisen perehdytyksen – tärkeintä on halu oppia ja kehittyä! Tehtävässä tarvitaan sujuvaa suomen kielen taitoa, ja muun kielitaidon katsomme merkittäväksi eduksi.

Mitä tarjoamme sinulle? Meillä työskentely ei ole pelkkää työtä – se on mahdollisuus olla osa tiimiä, joka tukee toisiaan ja arvostaa jokaista ainutlaatuisena yksilönä. Tarjoamme monipuoliset henkilöstöedut, kuten Mehiläisen työterveyspalvelut, ePassi-lounasedun, ePassi Flex-hyvinvointiedun sekä polkupyöräedun. Lisäksi tuemme hyvinvointia vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella.

Palkkaus: Palkka koostuu tehtäväkohtaisesta palkanosasta 2183 €/kk sekä henkilökohtaiseen pätevyyteen ja työsuoritukseen perustuvista lisistä koeajan (6 kk) jälkeen. Lisäksi meillä on käytössä tulospalkkiojärjestelmä, joka kannustaa hyviin suorituksiin.

Hakuprosessi: Hakuaika päättyy sunnuntaina 6.4.2025, mutta toimithan nopeasti, sillä etenemme hakuprosessissa jo hakuajalla. Liitä hakemukseesi CV ja hakemuskirje, jossa kerrot motivaatiostasi ja osaamisestasi. Rekrytointiprosessimme etenee seuraavasti:

  1. Esikarsinta: Tarkastelemme hakijoiden työhistoriaa ja motivaatiota.
  2. Haastattelu: Järjestämme ryhmähaastattelut etänä Teamssin välityksellä.
  3. Valinnat: Ilmoitamme kaikille haastatteluun osallistuneille valinnoista puhelimitse.

Käytössämme tässä rekrytoinnissa on myös soveltuvuusarviointitestit kaikille haastatteluun valituille hakijoille. Huomioithan myös, että osana rekrytointiprosessia tarkistamme suosittelijat. Lisäksi valituilta henkilöiltä tarkistamme myös luottotiedot, sekä teetämme huumausainetestin.

Kysyttävää? Tehtävänkuvasta sinulle kertoo tarvittaessa lisää Service Area Manager Marko Roivas, marko.roivas@op.fi. Rekrytointiprosessin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Tribedon rekrytointitiimiin sähköpostitse: tribedo.rekrytointi@op.fi.

Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, toistaiseksi voimassa oleva työsuhde

Ota yhteyttä:

Sijainti: Päijänteentie 14 A, 6 krs., 00510 Helsinki

Näytä lisää avoimia työpaikkoja