Palveluesimies chat-asiakaspalveluun
Opset hakee Tampereelle määräaikaista palveluesimiestä chat-asiakaspalveluun Tampereelle.
Tehtävät
Sinun vastuullesi tulevat vastuualueesi palvelutuotannon suunnittelu, organisointi ja kumppaniyhteistyö, tiimisi henkilöstön osaamisen kehittäminen, valmentava johtaminen, HR-asiat, sekä tiimisi tavoitteiden mukaisen tekemisen varmistaminen.
Odotamme
Toivomme Sinulta erinomaisia vuorovaikutustaitoja, itsenäistä työotetta ja kykyä hallita kokonaisuuksia.
Sinulla on vahva asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen ote ja hyvät tiimityöskentelytaidot. Kehität tiimiäsi valmentavan esimiestyön opein, auttaen jokaista kasvamaan omassa tehtävässään asiakaspalvelun ammattilaiseksi.
Englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Menestyt tehtävässä, mikäli tunnistat itsesi positiiviseksi tunnelman luojaksi, omaat hyvän paineensietokyvyn ja olet yrittäjähenkinen osaaja. Aikaisempi kokemus monikanavaisen asiakaspalvelun tehtävistä on edellytys tehtävässä onnistumisessa. Lisäksi kokemus esimiestehtävistä tai vastuullisista organisointitehtävistä on eduksi. Olethan valmis vuorotyöhön.
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Määräaikaisen työsuhteen joko osa- tai kokoaikaisena, mielenkiintoisen työympäristön ketterässä ja kehittyvässä organisaatiossamme sekä mahdollisuuden kehittyä esimiestyössä. Toivomme, että pääset aloittamaan tehtävässä jo heinäkuun 2020 aikana tai mahdollisimman pikaisesti.
Lisätietoa tehtävästä antaa liiketoimintajohtaja Miitri Sivonen ti 30.6. klo 16.00-17.00 ja to 2.7. klo 10.00-11.00. Tavoitat Miitrin numerosta 050 565 9628.
Tunnistitko itsesi? Mikäli kiinnostuit, täytä hakemus oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä haastattelut aloitetaan jo hakuaikana. Hae kuitenkin viimeistään 7.7.2020.