Back office -assistentti Helsinkiin
Haemme määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen OP Asiakaspalvelut Oy:lle, Varallisuudenhoidon palveluihin
Back office -assistenttia
Tehtävät
Assistentin päätehtävänä on vastata Rahasto- ja Varainhoitopalvelut -tiimin nimettyjen päivittäisten tuotantoprosessien hoitamisesta tuloksellisesti ja kokonaisvaltaisesti. Tehtävässä vaikutetaan asiakkaiden päivittäisen tuotantoprosessin laadukkaaseen sujumiseen.
Tehtävä sisältää erityisesti kansainvälisten rahastojen toimeksiantoprosessien hoitoa, valvontaa sekä selvittelyä. Tehtävässä työskentelet myös rahastoihin liittyvän maksuliikenteen ja valuuttakauppojen parissa sekä päivität työohjeita.
Poissaolotilanteiden ja ruuhkien varalta sinulla on valmius työskennellä myös tarvittaessa toisessa tiimissä tai alatiimissä.
Odotamme
Edellytämme rahoitusalan, käytettävien tuotteiden ja keskeisten viranomaismääräysten tuntemusta.
Toivomme hakijalta myös seuraavaa osaamista:
- Excelin käyttö, Simcorp Dimension salkunhallintajärjestelmän käyttö katsotaan eduksi
- Kykyä hahmottaa prosessi- ja asiayhteyksiä
- Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus tai opintojen loppuvaihe
- Sujuva englannin kielen taito
- Tulosten aikaansaaminen ja asiakaspalveluhenkisyys
- Ohjeiden ja menettelytapojen seuraaminen sekä huolellinen ja tarkka työote
- Selviytyminen paineista ja vastoinkäymisistä
- Omaan työhön liittyvien tavoitteiden ja päämäärien saavuttaminen, itsensä johtaminen
- Vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan erityistä luottamusta, joten luottotietojesi täytyy olla kunnossa.
Tarjoamme
Tarjoamme Sinulle määräaikaisen vuokratyösuhteen, joka solmitaan ajalle 1.3.-31.12.2018.
Tehtävä on kokoaikainen 1.3-31.8.2018 (37,5 h/vko) ja tämän jälkeen työsuhteen loppuun asti osa-aikainen. Tunnit aikavälillä 1.9.-31.12.2018 voivat vaihdella.
Lisätietoja tehtävästä sähköpostitse opset.rekrytointi@op.fi.