Back office -toimihenkilöitä Helsinkiin
Etsimme asiakkaallemme OP Varallisuudenhoidon palveluille Helsinkiin määräaikaisiin vuokratyösuhteisiin
Back office –toimihenkilöitä
Tehtävät
Back Office-toimihenkilö toteuttaa OP-Private -asiakkaiden palveluun kuuluvia back office-tehtäviä sekä muita erikseen sovittuja varallisuudenhoidon asiakkaiden palveluun kuuluvia tukipalveluita itsenäisesti, monipuolisesti ja tuloksellisesti.
Back office -toimihenkilön konkreettisia työtehtäviä ovat esimerkiksi:
– OP-Private sopimuksiin liittyvät tehtävät ja asiakassalkkujen perustaminen
– Varojen allokoinnit sekä salkkujen ylläpito ja laskutus sopimusten perusteella
– Sijoitustoimeksiantojen ja asiakassalkkujen allokaatiomuutosten toteutus sekä erilaiset täsmäytykset, raportoinnit ja muut erikseen sovittavat taustatyötehtävät
– Asiakaspalvelu kaikissa kanavissa
Odotamme
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Työ edellyttää arvopaperialueen hyvää osaamista sekä OP-Private back office-työkokemusta tai vastaavaa kokemusta
- Käytössä olevien järjestelmien (esim. Salkku, Omaisuudenhoito, Osake- ja JVK-kaupankäynti, Rahastojärjestelmä, Pääomajärjestelyt) hallintaa
- Hyviä organisointitaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta sekä omatoimista työotetta
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi)
- Sijoituspalvelututkinto (APV I) tai muu vastaava tutkinto luetaan eduksi
Ruotsin ja englannin kielen taito luetaan eduksi
Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tulee olla kunnossa.
Tarjoamme
Määräaikainen vuokratyösuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Määräaikaisuus solmitaan 30.9.2018 asti. Työaika tehtävässä on kokoaikainen, 37,5 h/vko ja työsopimus tehdään Opset Oy:n kanssa.
Kiinnostuitko? Hae alla olevan linkin kautta heti, kuitenkin viimeistään 29.4.2018 mennessä. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä saat sähköpostitse osoitteesta opset.rekrytointi@op.fi.