Liiketoiminta-assistentti Tribedolle
Tribedon Liiketoimintojen tukipalvelut tuottaa laadukkaita operatiivisia HR-palveluita Tribedon liiketoiminnoille, esihenkilöille ja henkilöstölle. Tukifunktiona hoidamme hallinnollisia tehtäviä tehokkaasti, oikea-aikaisesti ja luotettavasti.
Etsimme tiimiimme vahvistusta. Oletko sinä uusi liiketoiminta-assistenttimme?
Etsimme nyt assistenttia taloushallinnon ja palkanlaskennan tehtäviin
Meillä pääset osaksi nopeatempoista arkeamme, jossa jokainen päivä on erilainen ja uusien asioiden oppiminen on vakio.
Työtehtäviisi kuuluu monipuolisia hallinnollisia tehtäviä niin henkilöstön kuin taloudenkin näkökulmasta – pääset tutustumaan operatiivisen HR:n maailmaan, jossa huolehdimme esimerkiksi työsuhteen elinkaaren hallinnan eri vaiheista, henkilöstöraportoinnista sekä erilaisten operatiivisten henkilöstöhallinnon tehtävien käytännön toteutuksesta.
Osana hallinnon tukitiimiämme pääset perehtymään ja syventymään laaja-alaisesti erityisesti palkanlaskennan, laskutuksen ja HR-tuen erilaisiin työtehtäviin yhdessä tiimisi kanssa. Työtehtäviisi kuuluvat esimerkiksi palkanlaskennan vaatimasta tiedonkeruusta huolehtiminen, kuten tuntimerkintöjen ja sairauspoissaolotietojen tarkistus ja hallinnointi yhdessä tiimin kanssa. Osallistut myös työtunteihin pohjautuvan laskutusaineiston kokoamiseen sekä palkka- ja laskutusaineistojen täsmäyttämiseen sekä vuosilomien hallintaan ja raportointiin.
Yhtiössämme on käynnissä laaja järjestelmäkehityksen projekti, johon sinun on mahdollista osallistua. Hankkeen edetessä vuoden 2022 loppua kohti voi myös sinun tehtävänkuvasi kehittyä entistä vastuullisempaan suuntaan ja voit saada talous- ja palkanlaskentaprosessissa nimettyjä vastuualueita osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti.
Näillä eväillä menestyt tehtävässä
Arvostamme erityisesti aiempaa kokemusta palkanlaskennan ja taloushallinnon tehtävistä. Myös aiemmasta HR- ja hallinnollisesta assistenttityöstä on tässä tehtävässä ehdottomasti hyötyä.
Työskentelemme päivittäin usean eri järjestelmän parissa, joten toivomme sinun olevan nopea oppimaan uutta – Microsoft Officen osalta toivomme sinulla olevan erityisesti vahva excel-osaaminen. Lisäksi arvostamme itsenäistä työotetta, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä rohkeutta tehdä. Toivomme, että olet tarkka ja sinulta löytyy intoa ihmisten lisäksi myös numeroiden parissa työskentelyyn. Jos pystyt pitämään useita lankoja samanaikaisesti käsissäsi, olet etsimämme tekijä.
Mitä Tribedo tarjoaa sinulle
Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävänkuvan ja toistaiseksi voimassa olevan, kokoaikaisen (37,5 h/vko) työsuhteen. Tässä tehtävässä sinulla on myös monipuoliset kehittymismahdollisuudet. Ammattitaitoiset, osaavat ja huumorintajuiset kollegasi huolehtivat perehdytyksestäsi ja tukevat päivittäisessä työssä myös alkutaipaleen jälkeen.
Toimipisteemme sijaitsee Helsingin Pitäjänmäellä, mutta teemme (ainakin tällä hetkellä!) pääsääntöisesti etätöitä. Tehtävä ei ole paikkakuntasidonnainen, mutta odotamme, että sinulla on mahdollisuus työskennellä Helsingissä säännöllisesti.
Tribedossa arvostetaan henkilöstön hyvinvointia ja tästä syystä tarjoamme useita hyvinvointia tukevia henkilöstöetuja kuten Mehiläisen laajan työterveyspalvelun, Pohjola Vakuutuksen tapaturmavakuutuksen, Eazybreak-lounasedun sekä ePassi Flex-hyvinvointiedun.
Mikäli tunnistat itsesi yllä olevasta ja me herätimme kiinnostuksesi
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen alla olevan hakulinkin kautta. Toivomme, että voit aloittaa työssä mahdollisimman pian ja tehtävä täytetäänkin heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika liiketoiminta-assistentin tehtävään päättyy sunnuntaina 10.4.2022.
Lisätietoja tehtävästä antaa liiketoiminnan tuen asiantuntija, tiimin esihenkilö Fiia Jokinen, fiia.jokinen@op.fi.
Tehtävään valituilta henkilöiltä tarkistetaan luottotiedot ja teetetään huumausainetesti.