Osa-aikainen toimihenkilö talouspalveluihin Helsinkiin
Vahvistamme talouspalveluiden tiimiämme nyt kahdella uudella, osa-aikaisella toimihenkilöllä.
Vallilassa Opsetin talouspalveluitamme on tuottamassa reilu 30 hengen osaava porukka, ja palveluihimme kuuluvat mm. ostoreskontran ja osakirjanpidon tehtävät, maksutoimeksiantojen käsittely, sekä matka- ja kululaskuihin liittyvät toiminnot. Tässä tehtävässä tulet hoitamaan tiimin ulkomaan maksutoimeksiantoja. Käytännössä huolehdit rutiininomaisesta tiedonsiirrosta eri sähköisten järjestelmien välillä. Työssä menestyminen vaatii sinulta sujuvia tietoteknisiä taitoja, tarkkuutta ja huolellisuutta, sekä kykyä toimia annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arvostamme aikaisempaa toimistotyökokemusta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, tiimihenkisyyttä ja positiivista sekä tavoitteellista työskentelyotetta. Työ sopii hyvin esimerkiksi kaupallisen alan opiskelijalle. Ulkomaan maksutoimeksiantojen käsittelyssä edellytämme sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa.
Tarjoamme sinulle joustavaa osa-aikatyötä (vähintään 15 h/vko), mahdollisuudet kehittymiseen sekä Opsetin kattavat henkilöstöedut. Sinua odottavat modernit työkalut, viihtyisät työtilat keskeisellä sijainnilla, sekä kivat työkaverit ja yhdessä tekemisen meininki.
Meillä Opsetilla henkilöstö arvostaa erityisesti toimivaa työyhteisöä ja hyvää ilmapiiriä, työtehtävien mielekkyyttä ja monipuolisuutta, sekä työn joustavuutta ja kehittymismahdollisuuksia.
Työt sijoittuvat maanantaista perjantaihin klo 8-18. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työt alkavat mahdollisimman pian ja olemme yhteydessä hakijoihin jo hakuajalla.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää pikaisesti oheisen linkin kautta. Hakuaikamme päättyy 20.8. Tehtävään valituilta henkilöiltä tarkistetaan luottotiedot sekä heidät ohjataan huumausainetesteihin.
Kysyttävää? Lisätietoja tehtävästä antavat:
Opsetin rekrytiimi: opset.rekrytointi@op.fi
Palvelutuotantopäällikkö Sanni Juvonen, puh. 040 640 2006