Etsimme raportointiasiantuntijaa kehittämään Opsetin sisäistä raportointia, sekä OP:n eri liiketoiminnoille tehtäviä raportointiratkaisuja. Toimit Opsetin liiketoimintojen tukena löytäen parhaat tavat tuottaa raportointia ja analyyseja liiketoimintojen tarpeisiin.
Olet oma-aloitteinen ja tunnistat itsenäisesti vastuullasi olevien raportointiratkaisujen kehityskohteet. Teet itsenäisiä päätöksiä ja otat vastuun raportoinnin kehittämisehdotuksista. Pidät myös yhteyttä eri sidosryhmiin niiden toteuttamiseksi. Vahvan teknisen osaamisesi avulla pystyt toteuttamaan vaativatkin kehitystoimenpiteet esimerkiksi raportoinnin automatisointiin liittyen. Sinulla on myös hyvä paineensietokyky ja hyödynnät analyyttisyyttäsi parhaiden ratkaisujen löytämiseksi vaativissakin tilanteissa.
Teknisen osaamisen osalta edellytämme sinulta:
– Erittäin vahvaa Excel -osaamista
– Muiden Office-ohjelmien hallintaa (PowerPoint, Outlook, SharePoint)
– Vahvaa Access-osaamista, mukaan lukien osaaminen SQL-kyselyistä
– Vahvaa osaamista VBA-ohjelmoinnista (tai jostain muusta ohjelmointikielestä)
Arvostamme lisäksi:
– Osaamista raportoinnin ja analysoinnin työkaluista (Tableau, PowerBI)
– Kokemusta kysely- ja palautteenhallinta-alustojen hyödyntämisestä (ZEF, Questback Essentials)
Tarjoamme mahdollisuuden päästä tärkeäksi osaksi Opsetin liiketoiminnan kehittämistä. Olemme myös valmiita vahvistamaan timanttista osaamistasi edelleen, jotta kykenemme luomaan parhaat mahdolliset raportointi- ja analyysiratkaisut liiketoimintojen hyödyksi. Työpisteesi voi sijaita Helsingissä, Kuopiossa tai Tampereella. Lisätietoja tehtävästä antaa Markus Järvenpää, markus.jarvenpaa@op.fi |