tribedo tribedo

Taloushallinnon asiantuntija Tampereelle

OP Kauppiaspalvelut ja siihen kuuluva Checkout Finland Oy ovat osa OP-Ryhmää. Autamme suomalaista kauppiasta ja kuluttajaa kaupan digitalisoitumisen ymmärtämisessä ja hyödyntämisessä. Tuemme kauppiaita globaalissa kilpailussa tarjoamalla sähköisen kaupankäynnin edelläkävijäpalveluita. Palveluvalikoimaamme kuuluu erilaisia työkaluja verkkomaksamisen, tunnistamisen ja logistiikan toteuttamiseen ja hallintaan. Lisäksi tarjoamme tuotteita kivijalkakauppiaille ja mobiilimaksamiseen. Yli 9500 suomalaista kauppiasasiakasta takaa, että tekemistä riittää ja kasvu on vauhdikasta.

Checkout tarjoaa kauppiaille yhdellä integraatiolla ja sopimuksella maksutavat ja rahantilityksen verkko-, myymälä ja sovelluskauppaan. Kauppias pääsee valitsemaan maksutavat lukuisilta kotimaisilta ja ulkomaisilta maksupalveluiden tarjoajilta. Checkoutin palvelu säästää kauppiaalta aikaa ja vaivaa kaupan talouden prosessien hallinnassa ja raportoinnissa, sekä mahdollistaa markkinoiden sujuvimman ostokokemuksen heidän asiakkailleen.

Etsimämme Taloushallinnon asiantuntija tulee vahvistamaan Checkoutin taloustiimiä, joka kaipaa nyt remmiinsä osaamista erityisesti osakirjanpidosta ja data-analytiikasta sekä luontaista kiinnostusta työskennellä teknisessä työympäristössä ketterän kehityksen tavoin.

Tässä tehtävässä taustalla on hyvä olla työkokemusta taloushallinnon tehtävistä kuten kirjanpidosta esimeriksi Kirjanpitäjän tai Controllerin roolissa, koska tuotat raportointia pääkirjanpitoa varten sekä toteutat asiakasvaratäsmäytyksiä. On tärkeää, että omaat osaamista datamassojen käsittelystä ja analysoimisesta sekä osaat hyödyntää Exceliä laaja-alaisesti datan käsittelyssä. Esimerkiksi BI tai AI liitännäiset opinnot ovat hyvinkin hyödyksi tässä tehtävässä.

OP:lle ja Checkoutille yhtä tärkeää on, kuka sinä persoonana olet! Tulet liittymään tiimiin, joka on systemaattinen ja tarkka taloudenhallinnan työtehtävissään ja tottunut itseohjautuvaan tapaan viedä työtä eteenpäin. Toivomme, että tunnistat itsestäsi myös kehittäjäluonnetta, joka arvioi työn prosesseja ja toimintatapoja kriittisesti ketterien lasien läpi ja automatisointi edellä. Kiinnostus tai jopa kokemus ohjelmistokehityksestä ja jonkun teknologian perusteista on kiva plussa tähän tehtävään. Tykkäät työskennellä erilaisissa järjestelmissä ja koet, että uusien järjestelmien oppiminen on sinulle luontevaa. Tässä työssä tulee myös nauttia kiireestä ja muutosmyönteisen tekemisen tuomasta energiasta, koska muun muassa backlog tekemistä on tehtävänä jatkuvasti.

Kokonaisuus summaten voisi sanoa Checkoutilla vallitsevan startuphenkinen fiilis ja toivommekin, että löydät itsestäsi samaa ajattelutapaa. Töihin sinua odottaa iloinen porukka, joka toivottaa sinut tervetulleeksi liittymään joukkoonsa. Arki on varmasti työntäyteistä, mutta se on myös hauskaa ja innostavaa.

Tehtävä on kokoaikainen ja alkuun vuoden pituinen määräaikaisuus. Tekeminen kehittyy jatkuvasti ja tiimin koko voi kasvaa toiminnan kehittyessä. Sinulla on hieno mahdollisuus luoda oma paikkasi tiimiin määräaikaisuuden aikana. Työsuhde solmitaan Opsetin kanssa, joka toimii OP:n ja Checkoutin henkilöstökumppanina.

Palkkaus vastaa tehtävän laajuutta ja se on neuvoteltavissa kokemustaustaasi nojaten. Haluamme että viihdyt, joten voit itse määrittää sen, miten teet töitä ja työaikamme ovat joustavat. Opset tarjoaa työntekijöilleen loistavat henkilöstöedut: kattavan työterveyshuollon, vakuutukset, puhelin- ja lounasedun sekä ePassin käytettäväksi esimerkiksi liikuntapalveluihin tai kulttuuriin. Kehitysmahdollisuudetkin ovat mahtavat!

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot sekä teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys ja huumausainetesti.

Juttelemme mielellämme kanssasi lisää!

Checkoutin Heidi Laaja vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi hakuaikana. Heidin tavoitat puhelinnumerosta 040 663 2493 perjantaina 8.3. klo. 14-15 tai keskiviikkona 13.3. klo. 9-10. Heidille voi lähettää myös sähköpostia osoitteeseen heidi.laaja@checkout.fi.

Lähetäthän ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 20.3.2019 mennessä alla olevan linkin kautta. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana ja etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa.


Hae paikkaa

AVOIN TYÖPAIKKA TIIVISTETTYNÄ

Nimike: Taloushallinnon asiantuntija Tampereelle
Sijainti: Tampere
Toimeksiantaja: Checkout Finland Oy
Työ alkaa: Huhtikuussa 2019
Työsuhde: Määräaikainen
Kesto: 12 kk
Työaika: Kokoaikainen
Haku alkoi: 07.03.2019
Haku päättyy: 20.03.2019


Tribedo on OP:n ja Bravedo Oy:n yhteisomistusyritys. Olemme tukeneet asiakkaamme OP:n menestystä toimisto- ja asiantuntijapalveluilla jo vuodesta 2001.  Alkuvuosista olemme ponnistaneet pitkälle: vuonna 2023 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa.

Tänään meillä työskentelee noin 900 tribedolaista, mm. asiakaspalvelu-,  IT-,  talouspalvelu-, toimistotyö sekä  asiantuntijatehtävissä ympäri maan. Toimipisteemme palvelevat Helsingissä, Tampereella, Kuopiossa, Joensuussa sekä Oulussa.

Meillä henkilöstö arvostaa erityisesti toimivaa työyhteisöä ja hyvää ilmapiiriä, työtehtävien mielekkyyttä ja monipuolisuutta, sekä työn joustavuutta ja kehittymismahdollisuuksia. Olipa kyse asiakkaan tai työntekijän tavoitteiden saavuttamisesta, meillä menestys rakennetaan aina yhdessä.

Avoimet työpaikat

Katso kaikki